Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Jakie są objawy zużytych Końcówek drążka kierowniczego?

  1. Domyślnie Jakie są objawy zużytych Końcówek drążka kierowniczego?

    Jak w temacie

    u mnie lewa końcówka drążka kierowniczego jak ją złapie w rękę jesli chciałbym ją poruszać tak jakbym chciał dokręcić albo odkręcić to chodzi bardzo lekko. Czy to normalne? Prawa końcówka stawia większy opór podczas takiego kręcenia..

    Nadmienię że luzów wydaje się nie mieć ani jeden ani drugi drążek
    Honda Civic 1.4 kat,
    silnik: d14a8,
    nadwozie: mb2

  2. # ADS
    ADS Google Circuit advertisement
    Dołączył
    Always
    Posty
    Many
     
  3. Domyślnie

    podnosisz autko chwytasz oponę z lewej i prawej strony i wykonujesz energicznie ruchy. Jeśli poczujesz jakiś luz to musisz szukać dalej. Przekręcasz kierownicą tak żebyś dobrze widział końcówkę drążka i znowu ruszasz kołem na boki i patrzysz czy na sworzniu nie ma luzu a jeśli go tam nie ma to pewnie drążek do wymiany

  4. Domyślnie

    by stukało przy duży luzie

  5. Domyślnie

    u mnie przy ruszaniu było jedno puknięcie. Później przy hamowaniu też jedno...i tak za każdym razem. Po wymianie jak makiem zasiał
    Szukasz instrukcji do Hondy Civic VI? Zajrzyj w paszczę chomikowi

  6. Domyślnie

    zciwo, bo ja mam wlasnie taki objaw od ponad roku sie z tym borykam, zawieszenie mi sprawdzali 3 razy, poduszki silnika tez, wszystkie śruby podokręcane... i nikt nic nie wie

    Możesz powiedzieć coś więcej na temat Twoich puknięć??
    Honda Civic 1.4 kat,
    silnik: d14a8,
    nadwozie: mb2

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •